"Moi, mä oon Selja ja mä tykkään äitistä!"

"Hihi mä pääsin kirjottaa äitin blogiin. Äiti! Kato mua, äiti! Äiti! Äitiiii! No nyt se katto, hehe. Onpas äiti tänään hauska. Miten se on noin hauska?! No mihin se nyt meni. Äiti?! Äitiiii?! Ääääääääääääääää!!!! MÄ JÄIN YKSIIIN!!! ÄITIIIIII!!! Ai tossahan se on. Se kävikin vaan vessassa. Hihih se on taas niin hauska! Mua naurattaa! Nyt se taas katos johki. Mihin se meni!!? Äiti? Äitiiii?! Ääääääääääääääää! MUT ON JÄTETTY! YKSIN SUUREEN MAAILMAAN!! EIKÄ KUKAAN VÄLITÄ! ÄITIIII!! Jaa tuossahan se taas on. Se kävi juomassa. Miksei ottanu mua mukaan?! Kehtaskin jättää yksin näiden lelujen kanssa. OHO!! Mikäs toi on?! Se liikkuu. Siinä sojottaa jotain tappeja, nekin liikkuu. Se tulee lähemmäs, ei, nyt se menee kauemmas. Nyt se on ihan lähellä. Mua pelottaa!!! Äiti!! Apua! Ai se olikin mun käsi. En mä muistanu, että mulla on tuommosetkin. Mut hei, mihkäs se äiti taas meni?!? Äiti?! Äitiii?!? Äääääää! Yhyhyhyyhh! Äitii! Jaa se olikin tossa vieressä. No en mä huomannut tarkistaa molempia puolia, ku toi nalle oli just tuos toisella puolella. Onneks äiti on tuossa vieressä niin voin keskittyä tuijottaa sitä niin se ei pääse karkuun. Mun äiti! On se niin ihmeellinen!"

Neljä tuntia myöhemmin.

"Ääääääää!! ÄITIIII!! Äääää! Mikshän mä huudan?! Nyt on pimeää eli varmaan on se yö, mistä niin usein puhutaan ennen pimeän tuloa. Mä heräsin just, koska.... hmmm. Miks mä heräsin?! Apuaaaa!! Äitiiii!! Missä äiti on?! Ai no nyt se nousi. Äiti, mun oma ihana äiti! Eiiiii!!! Älä meeee! Ääääääää!!! Äitiiii!!! Älä jätä mua!! Äääääää!! ÄITIIIIII!!! ÄÄÄÄÄÄ!! No nyt tais isikin herätä!! Äitiiii!! Huh tulihan se takas. Ja toi maitoa!! Ihana äiti! Ei mulla kyllä oikeasti oo nälkä, mut voihan tätä vähän litkiä. Namnam! Ei jaksa enää. Vitsi ku kutittaa tuota suuta. Mitähän siäkin tapahtuu?! Kuka on keksiny, että suuta pitäs pystyä rapsuttaa?! Jotain ihme juttuja ne mun suuhun tunkee, mut en mä tajuu. Tutti!! Nyt se laitto tutin suuhun ja katos!! Voi ei!! Äääääääää!! ÄITIIII!! Älä jätä mua! Huh se tuli takas. En mä tarvii, äiti, tuttia, ku sä oot siinä. Mut nyt sä et oo! Äitiiii!! Äääääää. Jes! Nyt se tajus ottaa mut viereen! Tää on niin parasta. Oon äitin ja isin välissä ja ihan äitin kainalossa. Voin potkia äitiä, jos se meinaa nukahtaa. Toinen hyvä keino on sylkee tuttia pois suusta. Kyllä äiti sen takas laittaa. Tiedän sen! Nonni, mä arvasin. Aivastaen saa muuten tutin lentää tooosi kauas. Kannattaa kokeilla! Se saattaa jopa hukkua peittoon! Mikäs mun silmiä nyt vaivaa ku ne ei pysy auki?! Äiti! En saa nukahtaa tai äiti voi kadota! Pitää tuijottaa äitiä. Äiti, äiti.. Nyt ei saa nukahtaa. Älä nukah... Zzzzzzzzzz!

Terveisin Selja 6kk"

Kommentit