Kuntoprojekti.

Kunto- ja painonpudotusprojektia on kestänyt nyt noin kolme kuukautta ja motivaatio on säilynyt ja jopa kasvanut, kun tuloksia on alkanut näkymään :) tällä hetkellä olen siinä painossa, mitä olin reilu vuosi sitten, kun aloin odottamaan Seljaa. Kaikki, noin 18 raskauskiloa, on siis historiaa. Vielä olisi noin 8 kiloa matkaa ensimmäiseen maaliin ja aikaa puolisen vuotta eli vuodenvaihteeseen. Olen siis itse määrännyt tavoiteajan. Sen jälkeen vielä -5 kiloa seuraavan puolen vuoden aikana. Eli yhteensä 13 kiloa vuoden sisällä. Noin kilo kuussa olisi siis riittävä vauhti. Nyt on kolmessa kuukaudessa tippunut reilu 5 kiloa eli tahti tuntuu aika sopivalta. Välillä tosin tulee pidempiäkin jaksoja, ettei paino hievahdakaan, mutta sitten yhtäkkiä lähteekin kilo. En siis ota niinkään stressiä siitä.

Parasta tässä kaikessa on se, että olen saanut lihaksia lisää tai näkymättömistä lihaksistani on tullut näkyvempiä :D ja olen kiinteytynyt. Olen ihan hurahtanut lihaskuntojumppiin ja pelkäänkin, että kasvavat lihakseni hidastavat painonpudotustani, mutta onhan se mukava, kun alkaa vatsalihakset sieltä raskauden jälkeisen löllön alta näkymään :) ja hauis on kasvanut kivasti (osa kiitos siitä kuuluu melkein 9 kiloiselle Seljalle). Lisäksi energiamääräni on nykyään valtava. Mieskin joutuu välillä rauhoittelemaan, että pysähtyisin välillä. Olen touhunnut pihalla, varastossa, salilla, pyöräillen ja tietenkin lasten kanssa :) ihanaa, kun jaksaa tehdä kaikkea! Enemmänkin riittäisi virtaa, mitä on aikaa tehdä.

Pienentyneen kokoni myötä olen saanut vanhoja housujani taas käyttöön (osa on jäänyt jopa jo isoksi). Lisäksi olen hieman uusinut vaatevarastoani ostamalla käytettynä siistejä vaatteita. Ihanaa, kun vaatteet alkaa näyttämään hyvältä päällä. Vielä on matkaa, mutta suunta on oikea :)

En tykkää mitään alastonkuviani laittaa tänne, mutta tässä hieman osviittaa siitä, miltä alan nyt näyttämään. Maha ei enää pömpötä niin paljon ja kiinteytymistä on tapahtunut :)


Niin kuin kuvasta voi huomata, olen aikas lyhyt eli 164cm. Painoindeksini on tippunut viimeisen kolmen kuukauden aikana yli 2 pykälää ja on nyt normaalipainon sisällä. Paheeni on suklaa!! Sitä himoitsen lähes päivittäin ja välillä kyllä annan itselleni luvan herkutella, mutta en jaksa stressata semmosesta. Kunhan oma fiilis pysyy hyvänä ja tulosta syntyy, en jaksa stressata. Tästä jatketaan :)

Kommentit