Kuntoilu- ja laihdutusprojekti.

Aktiivista liikuntaa olin harrastanut ennen tämän vuoden maaliskuuta (mammajumppaa lukuunottamatta) viimeksi yläasteella eli siitä oli aikaa. Äitini inspiroimana ja omaan peilikuvaan kyllästyneenä allekirjoitin sopimuksen kuntosalin kanssa. Tavoitteeksi olen asettanut 15 kilon painonpudotuksen jouluun mennessä, mutta voipi olla, että max. 10 tippuu siihen mennessä. Salilla/jumpissa/spinnissä/ym. käyn vähintään kolmesti viikossa ja yritän vähän katsoa, mitä ja kuinka paljon suuhuni laitan. Tämä pääsiäisen aika on kyllä tällaiselle suklaa-addiktille pahaa aikaa.. varsinkin, kun Pinja kävi virpomassa ja sai suklaamunia eikä voi laktoosi-intoleranssi takia niitä syömään, joten ne jäi minun ja isukin tehtäväksi tuhota. Lisäksi minulta poistettiin kaksi viisaudenhammasta viime torstaina ja tikit suussa ei saa edes vaunulenkillä käydä :/ huomenna aion kyllä salille lähteä tai hulluksi tulen. Mutta tosiaan kuntoprojekti on aloitettu ja se on minulle ISO juttu, että olen saanut itsestäni edes sen verran aikaiseksi. Päivittelen projektin etenemistä sen kehittyessä.

Kommentit